Friday, September 4, 2009

sob' sob' sob'

salam sume,
sihat kah?berbuka ape td kalian?aku..xsihat..saket tekak dtg kembali..fuh..sabar lar wahai badan..ini sume ujian dr-Nya...sebenarnye byk mau update..tp xde mood..ouh igtkah lagi psl anak kucen yg br kami dpt?sila baca disini. comelkan??harus lar comel..anak kucen kan..mlm nh ade lar saat2 terakhir mau melihat mereka bermain2 bersama momy dady mereka..mereka akan diserahkan kpd yg igninkn kucen sesgt..sob'sob'sob'...
sebenarnye aku sgt berat mahu serahkan..tp nk bt cam ner..sape kah yg sangguh membela?harus lar bertambah belanja keluarga kami dgn dtgnya kucen yg 2 ekor ini..dgn makanan nyer, tmpt najis serta vaksin..belum lg mau ke klinik utk mendapatkan ubat vitamin dan sebagainya..tgk saja momy daddy mereka..kan sihat bagai johan..klu anak manusia yg aku dpt mmg tiada rungutan dr mulutku ini..tp ini anak kucen kan..aku xkisah sebenarnya mau bela...lagi2 mereka sudah pintar..sudah pandai membuang najis mereka ditempat yg betul..tidak spt momy dady mereka yg kemain susah utk diajar...hampir 3bulan br pandai...mungkin momy mereka mengajar di mana harus mereka tmptkn najis..good Busyuk(momy)...
now, mau siap2 kan mereka..mlm ini jugak tuan br mereka nk dtg ambil..haruskah aku bgtau xmahu bg...ah!!tidak sanggup utk aku katakan tidak pd tuan br itew...sudah bersungguh mau ambil mlm ini jugak...ouh, nk tau nama mereka semasa kami jaga..mereka ade 2 nama..smpi kami pun tersasul2 nk panggil...y kelabu itew Michael@Mimo dan y kuning itew kami panggil Jackson@Kiko...kebetulan mase mereka dilahirkan MJ pun meninggal dunia..tuh yg timbul nama tuh...jd abaikan saja nama itew...
nmpknya mlm ini kami tidak boleh tido lar kan...mau momy die bsg cari anak die..fuh..bersabar lar Busyuk...aku pun sedih, apekan lg momy die...akan rindu gelagat mereka...sory to amiey sebb xsempat lg korg nk tgk sudah mau bg kat org...tggu busyuk masyam dpt baby lg lar...lg pun u dh dpt anak kucen baru gaks...
sekian...mau nanges jap..;(

2 comments:

Amy-Wan said...

i sedey ok...x sempat tgk lagi..huhuu..

faRhaNa said...

tuh lar...i ckp kat indra..bg uols tgk dulu..tp org yg nak amek tuh dah xsabo2 nk bela..ok gaks tuh..ahaks..;)

xpe, tggu busyuk bunting lagi keh...;)

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails