Friday, August 14, 2009

tadaa~

aloha...
ok, skrg kat umah..batuk lagik...pg td g opis, then bile bos dgr jer aku batuk bagai nk rak trus bos pggl....'Ana....Ana....'bos aku pggl ktorg cam pggl anak2 die jer...syokk woo..cam family jer...aku pun nyaut lar...'ye bos!!!'...bos aku pun ckp lar...'Ana g balik lar...truk lg tuh...'..dlm hati kan..yehaa!!!!!bleh blk...sonok2..penat woo duk opis batuk2 nih...batuk pun nk kena cover2..leceh!!trus text Mr S...'Yang, bos suh blk...'..Mr S pun reply 'ok, siap lar jap g smpi..'so, aku pun siapkan keja yg mmg sikit tuh kelamkabut...
aku rajin nk kemaskini blog nih bukan per...nk update pic2 anak2 kucen baru aku n pic kat pangkor...yeha...jd layankan sajor dak saket nih yer...:D
atas feri otw to Pangkor
aksi wajib....ha ha ha..pas bfast...

No comments:

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails