Wednesday, March 21, 2012

Wordless Wednesday #7

Salam Hari Rabu ..:)

me @ 37weeks

besar nye la hai mak buyong tu..ouh, tinggal beberapa hari je lagi..doakan yg terbaek bt sy yer kawan2...:D

9 comments:

yatt said...

menghitung hari la ni... semoga semua selamat :)

modusoperandi111209 said...

as.salam pn farhana

moga semuanya selamat. =)

aTy _faRed~ said...

lebih seminggu dari saye...nebes gak ni..insyallah..same2 doa agar segalanyer dipermudahkan..amin...:)

monstorious wife said...

ni mcm dekat pullman je.. kann??

alina ritz1 said...

x nampak pun badan ana naik, maintain jer.. Apapun semoga selamat dan mudah bersalin nanti...

Mrs.Farhana said...

yatt : a'ah dear...mekasih yer..sy pun doakan awak jugak!!

pn Afidah : as salam..mekasih dear..:)

Aty : a'ah la dear..sy lebih hari ckit dr awak..Amin2..sy pun doakan tuk awak jugak..:)

Mrs.Farhana said...

Ilot : a'ah la..harus la uols tahu kan...hihihi

Alina : a'ah, bdn xikut naek sama..cume tang perut tu membesar bagai johan..hihihi..mekasih sis..:)

farhana shamsuddin said...

semoga semua selamat hendaknya.. dan dua2 sihat

Mrs.Farhana said...

farhana : Amin...thanks dear..:)

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails