Friday, November 25, 2011

Masa utk rehatkan minda..:D

hari yg ditunggu2...bkn sebb hari gaji ke ape, sbb gaji lum msk lg.*mood:sedey*tp sebb ari Jumaat kan, esok lusa tulat pun cuti..jadi harus la berhati riang sebb cuti 3 hari walaupun hakikatnye keja atas meja ni sgt la melambak..huhu
pic dr en google*tp sy xla smpi nk tarek2 rambut*

ouh, lama sgt x p holiday..last ari tu bln 7 on my birthday..sy pergi PD bersama2 kwn hubby, Pn Amy pn ade juga..erm, jgn tanye mane gambo erk.ms tu xde mood nk bergambo2 sbb pikir nk holiday je.

xsaba sok nk g holiday..xjauh pun dr KL, ke Melaka ajer..dgn Pn Leenz bersama2 lil Rania die yg comel lote tu..xsaba rs nk keluar KL, konon2 nk release tension la tu..tp mmg iye pun, lately ni selalu tensi dgn kerja di opis walaupun sy dh amalkn keluar pintu opis dh xyah pkir hal opis.tp still terpkir jugak..ermm..

tgk my lil baby pun tendang2 dlm perut bile cite tensi pasal opis..okeh!stop..doakn sy, hubby & Pn Leenz sekeluarga selamat pergi dan pulang yer.

Salam Maal Hijrah :D

8 comments:

sharEna said...

ehh..sy pon nk pegi melaka ahad nie. isnin baru balik. tido semalam kt afamosa apartment.

msti crowded gile melaka cuti2 sekolah nie kan? naseb ah huhuh

Luv like this.... said...

u should ok..:)

hepi holiday

Mrs.Farhana said...

sharena : ye ke..tuh bestkan dpt cuti2..sj nk tmbh semakkn melaka tu..hihihi...

u pun, happy holiday dear~

Mrs.Farhana said...

Farhana : thanks dear...:D

ciksuen said...

syioknye berholiday! enjoice..he:D

aTy _faRed~ said...

selamat bercuti..beshkan..saye last pon mase bulan 7 jugak..sebelum pegnan..sekarnag kalau nak gi tak larat sangat dah..n risaukan baby biler nak berjalan jauh...:)

Mrs.Farhana said...

ciksuen : hihihi...thanks..:D

Mrs.Farhana said...

aty : mmg sonok cuti..duet pun sonok kuar dr poket.hihihi..i dh blk pun dr cuti..

leh aty jln jauh..tp kena benti selalu..sy klu travel setiap stesen minyak kot nk singgah klu leh..hihi

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails