Friday, November 18, 2011

Groupon Voucher

Pernah dgr Groupon Malaysia?ni 1st time beli voucher online.byk jugak diskaun yg diberi.so, sy pun try la beli.my 1st voucher adalah Freshlook Contact Lense.Harga per box RM70 but dgn voucher ni leh beli dgn harga RM33 sajork.lama dh xpki lense kaler2 ni, tu yg beli jugak.

tadaa..dah amek lense baru..leh la melaram.

ouh, voucher yg sy beli ni dh expired pun..tp jgn sedey @ susah hati.smlm tgk kt Groupon ade voucher yg baru.sape2 yg mmg pki lense tu mari la beli.nk hadiahkan tuk kawan pun leh jugak.tgk cni keh.tggl lagi 2 hari cm tu je tuk beli dan expired December nti.

rs cm nk beli lg bt stok.hihiSelamat membeli belah..:D

2 comments:

sharEna said...

sy pon addicted to groupon now. dah 4 kali beli kt sana. berbaloi-baloi kan? hehe

Mrs.Farhana said...

hahaha..betul tuh..kena kuatkan iman klu tgk groupon2 menarik..hihi..so far br 1st time beli kt groupon..dh redemm tp lum pki lg..mmbr pun ade belikan voucher flaming tu..

thanks ye jln2 blog sy..:D

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails