Saturday, December 5, 2009

countdown

salam,
sekali lg aku bz tahap dewa..waa...*bz sgt ke tuh*..ha ha ha..alhamdulillah, siapla jugak walaupun keja aku sgt lar byk serta xcukup masa 8jam bekerja itu utk setelkan..rs mau OT, tp mls serta xmau jwb byk2 soklan dr HR bile dorg tgk OT form aku..harus lar mereka xpercaya kkn..padahal OT aku xsampai pun 15jam..adoi..ops..xmo cite psl keja coz mau prepare2kn diri ini utk bercuti...yezzaa!!!*tp sape nk replace keja aku??ha ha ha*abaikan.
ok, kami akan ke Langkawi tanah tumpah darah Mahsuri..last pegi hujung thn 2005..mungkin telah byk perubahan disane..dan ini jugak kali ke 6 kot i ke sane*lupe*..ouh, sgt xsaba..kali ini kami pergi bersama family i, sume ade kecuali abang aku yg 1st jer xde coz die kat Saudi..nan ado lar kn semata2 nk blk Mesia, then g langkawi lak..agagagaga..
idea asal adalah dr kakak ipar aku, Kak Ina..die xpernah jejak lg ke tanah Langkawi itu..jd semangat die meluap2 lar bile tgk harga AirAsia murah..idea asal mau berkereta sahaja*bleh beli byk lg brg..hahaha*tp risokan anak kecilnya xselesa sepnjg jln ke utara, trus pilihan menaiki kapal terbang menjadi utama..cume abah, mak serta adikku sorg yg naik kereta..abahku mau singgah2 ke rumah kwn2 die sepanjang jln ke utara..*mesti adik i tensi..hahahah..rasain..*
ouh, aku lg lar teruja bile bc serta tgk pic2 dr blog Pn Hanie & Pn Nariko di Langkawi sane..sgt2 teruja..okeh sebenarnye rs teruja ini sebb mau bercuti serta spend time bersama keluarga..itu sajer*padahal dlm pala nih dh ade list nk beli brg ape*ha ha ha...pokai lar duit Mr S aku!!!
pic taken@Kuala Kangsar*abaikan muke comot kami*
p/s : opismate aku br blk dr langkawi, mau tahu bp total excess baggage die??53kg..sila kalikn dgn RM15/kg..tuh lum tambah lg dgn cost plus!!aku sgt takot okeh bile dgr...Ya Allah Ya Tuhanku, kawal lah nafsu membeliku ini!!!
p/s2 : mau update pic di kg dan kenduri sepupu au di Perak!!tunggu..;-)

No comments:

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails