Thursday, November 26, 2009

Selamat Hari Raya Aidiladha~

Salam sume,
ok..mmg bz tp hati meronta2 mau update blog..tp diesebbkn ms mencemburui, ini lar hasil nyer..sudah seminggu xupdate blog *mcm lar ade org bc kan??*
juz drop here to wish all blogger "Selamat Hari Raya Aidiladha"..balik kg kah korg?aku??xtahu lg..ikut keadaan cm ner..tp Mr S korban tahun ini..tp di kg..xtahu lar kami sempat ke x tgk lembu korban itu. yang pasti lembu tu akan tggu Mr S di Syurga..Amin...
Ahad ini wedding sepupu di Ipoh jugak...jd kami off to Perak!!yehaa...jalan2 lagi..aku suke berjalan okeh..walaupun hanye blk ke kg..windu kucen2 nenek aku kt kg..ha ha ha..gilakk!!
ouh, xlupe sesape yg pulang ke kg tuh drive berhati2 yer..klu nek bas, pesan kt driver bas tuh memendu elok2...byk nyawa yg die bawak..yg kat pantai timur dn utara semanjung tuh, hati2 juga..jgn duk men banjir laks..tgk2 kan adek2, anak2 tuh..jgn pula bile banjir jd 1 keramaian pulak..budak2 kan suke banjir2 nih...riso kekadang tgk dlm tb tuh..semoga musin hujan2 nih reda dgn cepat...
ok, mau siap2 ke opis..ouh, aku masek keja okeh...kt opis sume cuti...jd aku sensorg je lar kt opis tuh..adoii!!!nak bt cm ne kan...cuti dah xde..paham2 je lar..
ok, selamat semuanyer...Amin..
p/s : berat aku semakin menaek...adoi!!!cm ne nk kurangkan erk?ade sesape tahu cara pemakanan yg berkesan leh turun kan berat x?pls.....;-(

1 comment:

Leenz said...

nk turun kan berat badan? hanya tampal di kaki...! akak pun tengah cuba... hehe!

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails