Monday, December 21, 2009

banner baru

aloha...
back from holiday, trus keja..keja byk giler serta menimbun atas meja opisku smpi xsempat nk update blog..maaf ya!!*macam lar rmi peminat yg baca kan..ha ha ha*xpe, mau perasan yg aku byk peminat okeh!!larikkkkk....
n3 nih di bt kerna nk bgtau aku dh tukau banner blog sajor..nti aku update cite psl langkawi okeh!!bersusah payah okeh bt gambo nih..berkat usaha blajar photoshop bersama Mr S aku..thanks yang!!senang jer pun..dulu ade gak blajar, tp xpraktik kan..mau nyer nk igt lg..hampes...
dari yang ini
ke yang ini
Italic
alkisah gambo 2org itu di ambil atas jambatan di cable car langkawi...kena tracking ckit okeh!!merecik gak lar peluh kuar..naseb angin sepoi2 bahasa...rugi lar plak kan klu dh smpi atas nun tp xg jambatan tuh...akhirnye...smpi gak kami di atas Gunung Matcincang*betul ke eja nih??* tuh..yeay!!!
ok, sekian dulu...nak tido...nite..

1 comment:

amy said...

bencik aku cutii kan?hukhuk...aku sabar ni aku sabar..

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails