Wednesday, December 23, 2009

Langkawi Stories - Part 1

fuh...penat blk dr langkawi pun lum reda, di tmbh lak ngan keja2 diopis yg xmenang tgn sy dibuatnyer..tiada sape pun yg membantu ketika sy bercuti..adoii..susah gak klu xde penganti nih...smpi hanye sempat sekali lalu jer blog2 kalian...xsempat nk komen2..xpe lar..janji sy jengah!!dr xde...ahaks!!
badan sy sgt penat..cuti 3hari yg lepas tuh pun xdpt nk bersenang2 dirumah..asyik berjalan jer*sape suh ko jln cek mek oi..*rasain kepenatan nyer...
ok, mari lihat foto2 aku di langkawi tempohari..xbyk tp ade lar sekeping 2...jom layan sebentar..jgn muntah suda tgk foto2 kami..
bersama adik2 aku
kami~maaf adek sy mmg suke nyibuk
kami lg..sile layan kn sajorr
adek, kakak ipar, anak buah serta abang sy
kami lg~dlm flight..sile jgn muntah dl..byk lg nih..
b4 masuk UnderWaterWorld..sile lihat ikan dibelakang tuh
sy bersama ikan..ha ha ha
bersama adek sy lg
Mr.S cube mau pegang Gamat..hanya hujung jari saje..
di kolam ikan...
sy sgt suke pic ini...sile teka apekah??
kami beramai2...hilangkn penat smbil hirup udara laut..
tadaa~die Petronas Quay*betul ke eja ni?*
Abah dan Mak di Galeria Perdana
Mr.S n F1
Abah sy bersama basikal dan becca..
ok, sile nantikan Part 2 pulak..jenuh woo nk pilih foto..yg byknye foto2 ikan di UnderWaterWorld tuh...

3 comments:

AmyMizzunderstood said...

amboi3...cuti sakan nehhh...tak acii!!honeymoon lagi ker..wakaka

monstorious wife said...

best lah pegi langkawi.. rasa nak pegi lagi skali...

faRhaNa said...

amy : sabo yer noks!!!time kamu akan tiba nti..;-)

sis ilot : tuh lar kan..tp iols xdpt nk lepak lelama..cuti xde kan..jom kt reunion kat langkawi..ha ha ha

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails