Thursday, July 23, 2009

bz + malas

ellop,
aku bz 2 3 menjak ini...ah!!tensi sungguh..rsnyer sudah 2 minggu ku tggl kn blog ini tanpa kabar berita..nape?coz BZ + malas + tensi + kat opis xleh nk bukak blog...arghhh!!!ouh, aku sudah pindah ke opis br..akhirnye..bukan tukar keja, tp opis br..dr KLCC ke Citibank Tower..menci sungguh..no life at Citibank..
Citibank?nape pindah??senang je jawapan nye..sewa kat KLCC mahal!!hahahaha..ntah lar..sgt menyusahkan..dulu klu lapo jer trus turun cr mknn kat Suria KLCC...skarg?kena mkn walaupun xlapo..klu x ko kebulur lar smpi ptg..rutin br aku die Citibank, pg msk keja..bt2 keja ala2 jer..no bekfas..cuma minum sajorr..then kul 11 turun lunch..sebb aku xsanggup nk bersesak2 ngan org rmi kul 1..ha ha ha...jd aku kenyang dulu..then kul 3@ mule lar cr kudap2...sgt xbesh!!klu dulu lapo leh jer g KFC kat KLCC tuh..skrg tidak lg..tiada lg hiburan waktu lunch!!tiada lg mase berjam2 duk kat watson ngan Lovely lace..aarrgghhh!!tidak...tp nk bt cam no..xkan aku nk keja sorg2 kat KLCC tuh...
Next, ape lg erk mau update?erm...nape aku tukau layout??sebb boring..saje...ntah..xpaham lar..aku dh penin tgk kaler byk2...bleh gitew..saje nk bt hijrah ke layout lain..bleh??aku hanye pki standard layout yg ade dlm blogspot nih sajoorrr!!senang n mudah..hahahaha
stop here..nti update lg cite since 2week ago keh..byk nih mau update...tggu..:D

2 comments:

LuvLy LoLita said...

alah ciannya akak kita sorang nie..
takper mula2 jer..lama2 ok lah tue
huhuhu

Farhana Baharin said...

tuh lar psl..chaiyok2x!!

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails