Monday, July 27, 2009

Sedih

hi ols,
sedih?nape?sebb im period today!!arrgghh..patut ar saket pala n perut yg amat sgt..hadoii...sedih sgt..mesti korg ckp ngade2 kan..ok, slama nih aku gelak senyum...sume org xtau ape yg t'pendam..aku dh kawen almost 1year n 5month(lg 2weeks)..so, smpi skrg xde lgsg tanda2 aku pregnant..sedih sgt...b4 nih bile aku period jer xrase sgt..tp lately nih rs cm tensi sgt..xtau nape..tp yg pasti sedih sgt..naseb Mr S ade...die lar yg tenangkan aku..thanks Yang, coz layan sayang yg ngade2 nih..ahaks..Mr S ckp tuh sume takdir..sume rezeki dh ditentukan..if, kt ade rezeki bile2 pun kt dpt..InsyaAllah...jgn sedih keh!!ok, fine..
ok, syuhh2x...xmo sedih2..hidup harus di truskan..tul x?jd mau story ape lg erk??lupe..lost memory..tp cume nk share tuh jer dulu...klu korg tau mane2 tmpt nk check peranakan share lar kat cni keh...aku sudah ade 1 tmpt mau pergi..tp blum ade kesempatan mau pergi..mane?Hamid Arshat, pernah dgr..ouh, my sis in law jugak mendapatkan rawatan dgn doktor ini..jadi aku pun mau cuba..InsyaAllah, jika ade rezeki..Amin..doakan yg terbaek yerr utk aku!!muah..

7 comments:

AmyMizzunderstood said...

hmm betul ckp laki ko tu..tuhan akan bg rezeki 1 hari nnt..dan dia leh tarik balik rezeki tu bila2 dia nak tau!!so bersyukur dgn apa yang ko ada skrg...rilex la..bila lagi nk cintan cintun ngan suami bla dah ada ank nnt?hehehe

faRhaNa said...

itu lar pasal...dh lar thn nih ngan thn depan byk plan mau jln2 bercintan cintun...:D

aku bersyukur!!

Jiha.... said...

u...jgn sedih2 ye...ada rezeki tu utk u nanti...

tabah k

gambatte!!!!

faRhaNa said...

ouh, mekasih u...walaupun bz dgn preparation kawen u...:D

insyaAllah, sume rezeki dtg dr-Nya..amin...

Amy-Wan said...

hep u! jgn sedey2! kan dah janji mau pregnant same2 nnt...i lom pregnant! tungguuuu...hee~ jgn sedey2 la...semua tu rezeki..insyaAllah akan ade...jgn putus asa ye..

zara said...

insyaAllah...nnt dapat baby yg chumel2 ye! :)berusaha lagi,,,wahaha

faRhaNa said...

Amy : yup!!kt harus sama2 pregnant supaya encik hubby kite dpt berpoye bile kt pantang...ha ha ha...chaiyok2x..

zara : thanks babe..insyaAllah...usaha lagi..heps, ko bile mau kawen...?

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails