Wednesday, July 8, 2009

♥ im 25 ♥

ello peeps,
ouh, im already 25!!wow..ape yg perlu dikatekn?? nothing..hahaha..Alhamdulillah, aku sudah 25 tahun..satu masa yg pnjg bg aku..aku bersyukur dgn ape yg aku ade..mempunyai suami yg penyayang..Thanks yang...lebiu so much...thanks for everything..
aku sayang diri aku, sayang Mr S aku, sayang family aku, sayang kehidupan aku, sayang kawan2 aku...aku sayang sume...:D
Ya Allah Ya Tuhanku, Kau berikanlah kesihatan yg baik kepada hambaMu ini..Kau kukuhkan lah kasih sayang kami suami isteri..Kau Kurniakan lah cahayamata yg soleh & solehah kepada kami supaya mereka dpt mendoakan kami bila kami tiada nti..aku bersyukur kepadaMu Ya Allah dengan ape yg telah hamba ada...Permudahkan lah hidup kami sekeluarga & Kau murahkan lah rezeki kami...Amin..
2 July 2009, thanks Mr S for the present, card, flower & dinner..ouh, aku dinner di Kunang2..lama xkesitu..Mr S tanye nk dinner kat mane, pala dh saket xleh nak pkir..jd aku pun suggest kan situ jer..
@Kunang-Kunang
4 July 2009, thanks to my family coz celebrate my birthday & thanks to faisal coz belanje ktorg sume...OKB lar katekan..ha ha ha
wif birthday girl & boy yg tidak diiktiraf..Iris & Imran
ouh, mak aku tanye nak ape tuk birthday present??ade idea??aku nan ado!!masih berfikir mau apa dr mak ku itew...ops, lupe..MIL aku pun bg handbag, jd jgn salahkn aku sebb byk handbag..larikkkk
*notakaki : congratulatios to Aman & Afzan for the new baby girl born..Izzah Nur Zahra Binti Nor Aman lahir pd 4 July 2009..:D

4 comments:

AmyMizzunderstood said...

Yelah2 happy birthday!agagaga...
baru 25 nono ko??ish3..tua dah..agaga

Farhana Baharin said...

tenkiu2...eh, ko pun sama umo ngan aku..besa bp bulan sajorr..he he he

Unknown said...

amy mude lg keee??? hehe...

Farhana Baharin said...

tuh lar psl..die lupe lar tuh ko..hahahaha

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails