Wednesday, April 13, 2011

Presenting. . .

hye korang sume...

lama nye sy xupdate blog..fuh2x...berhabuk suda~tiada cerita yg menarik selain dr kisah ahli keluarga..now, nk kenalkn anak2 buah sy yg baru...2sekali mak&abah sy timang cucu awal thn ini..sepatutnye 3, tp tiada rezeki sy, jadi 2 je la cucu mak&abah..

tadaa..yg nih Luqman Amirnurrashid.anak pd abg sulong sy yg berada di Jeddah..jd anak arab la kamu yer..kulit die gelap ckit sebb berada di bwh UV tuk kurangkan kuning ms awal kelahiran..

NAME = Luqman Amirnurrashid B Dzulhij Fahme
D.O.B = 26 February 2011
P.O.B = Jeddah
 manis je kan senyum die..lmbt lg ni nk jumpe...

yg nih plak yg pls latest..wafiq lahir sehari selepas ulang thn ibu die...klu x sure leh smbut besday ngan ibu next yr kan...:-) 
NAME = Muhd Wafiq Khalaf B Mohd Fadzli
D.O.B = 4 April 2011
P.O.B = Selangor

lena plak die tido bile dgr marhaban

 yg nih abg wafiq, Farhan

abang Ali, Luqman, kakak Iris*Ano rindu sgt2*

saya?iye2..belum lagi berisi...semuanya saya serahkan pada Yang Esa..itu semua rahsiaNya..klu ade rezeki saya lepas ini Alhamdulillah..Usaha, Doa & Tawakal xjemu sy lakukan...mudah2an di permudahkan segala urusan kami..AMin...doakan sy yer kalian semua...

2 comments:

missxidi said...

BESHNYER awk dpt ank buah comel2 belaka...jeles tengok gmbr farhana yg dah melancong byk tempat. rsa nak g mlancung jgk tiap2 tahun! jemput dtg blog missxidi. ada series best untuk farhana baca =) kalo suka follow la k.

m@Ri@ said...

anak sedara yg comel2..

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails