Wednesday, August 11, 2010

Salam Ramadhan Al Mubarak

Assalamualaikum wbt
pic ihsan iluvislam
Selamat berpuasa pd kalian semua..semoga kt semua dpt kerahmatan dlm bulan yg mulia ini..bulan yg dijanjikan ganjaran pahala berlipat kali ganda..insyaAllah...
sy maseh berpuasa sbg seorang isteri..xsempat nk merasa berpuasa sbg ibu mengandung..mane tau pas nih sy merasa ker..insyaAllah..mudah2an..murah rezeki kami suami isteri...Amin...
Ape pun, sy ingin memohon maaf kiranya ada salah silap sepnjg sy berblogging ini..terkasar bahasa or nyampah2 kan uols..hehehehe...yg Baik itu datang dr Nya, yg buruk itu datang dr kita sendiri..renung2kan...dan Selamat berpuasa...:)
p/s : Menu sahur pertama, Nasi goreng ngan air milo..tuh je sempat sebb bgn lmbt..hahaha..anda plak menu ape di pagi sahur?

2 comments:

monstorious wife said...

sama la.. sahur nasik goreng jugak.. bukan sbb x sempat tp sbb malas.. blehh?

Farhana Baharin said...

blehh aje uol...janji kenyang kan...:)

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails