Thursday, October 29, 2009

aku bz!!

hye all,
cm biasa ke'bz'an aku terlalu lar amat sehingga xdpt nk update kehidupanku di blog ini..ouh rs cm nk 2mggu xupdate pape dlm nih kan..argghhh!!!bukan sj bz, sebb lain adalah aku xdpt nk log in blogger di opis!!gmail jugak xdpt aku bukak!!sgt tensikan dgr..adehh..aku hanya dpt membaca cite blogger2 yg len sj..xdpt aku nk komen or beri pendapat..dh tu nk bt cm ne kan..
cam P.Ramlee kate 'Selagi belum tutup mata, KEJA..KEJA..KEJA'..adehh..
byk yg mau diceritakan..tp ms mencemburui kt..ha ha ha..lg pun dh time tuk tido...sgt lar mengantuk serta bdn letih..ouh, aku br sj masakkn dinner tuk Mr S..tuh yg bertambah penat tuh..xpe, pahala ganjaran nyer..InsyaAllah..
kenapa aku bz sgt??okeh, aku telah mengambil alih keja opismate ku yg dipinjamkan ke department len..bleh??adoi..suka suki jer nk pinjam2 kan..katenye 2bulan nk pinjam..tp xtau lar..tgk keadaan cam ner..hopefully balik lar opismateku itew blk ke department kami..aku smpi xsempat nk verangan2 okeh...ha ha ha..selama nih pun keja aku dh byk..bertambah lak keja opismate aku..hadoii...smpi nk g toilet pun pkir 2 kali..takot xsempat keja nk siap menjelang kul5..
sejak opismate aku ke department len tuh, aku dh xde kwn nk breakfast n lunch..kekadang jer rajin turun ngan dak2 opis yg len..tuh pun klu tul2 lapa lar..he he he..ouh, walaupun blog ini xdpt aku update tp mukabuku ku sentiasa on9 kala aku diopis...itu saja hiburan yg aku ade okeh!!!
bz bz bz....arrgghhh!!!24jam xcukup bg aku..7hari seminggu pun xcukup!!!hari minggu ku jugak xdpt nk rehat2 dirumah kerna tuntutan kenduri kawen..adehh...rugi woo xg kenduri..bukan ape, time tuh je lar dpt jumpe rerakan lama..
ouh, last week kami ke Bangi..kenduri kawen classmate sy di PUO..hijau tema die..nti lar aku uploadkn gamba..tp dimukabuku sudah ku upload..
xlupe gaks, pada2 bakal2 pengantin..Tahniah & Selamat Pengantin Baru tuk Debab n Yaya, sory xdpt hadir majlis korg..bukan sengaja..klu korg sponsor flight tiket ke Sabah mmg confirm aku dpt..cume kiriman doa sj dpt aku berikan..aku tggu kenduri ki KL okeh..
Tuk pengantin November plak..Tahniah & Selamat Pengantin Baru gak bt Nonet's&wife, Dahlia&hubby, Nana&hubby(kwn twintech)...sape lg erk??ouh, pada bloggers jugak xlupe!semoga majlis anda berjalan dgn lancar spt yg anda rancangkn..
Buat Mama Myra, congratulations dear for new born baby...sgt cute..aku dh tgk kat mukabuku Has...nti ko blk taman aku ziarah ko n baby cute itew!!
ok kot!!byk gak dpt update..cume xde gamba..xpe, nti aku free time aku upload keh!!dun wory...be hepi..daa~

No comments:

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails