Wednesday, August 5, 2009

demam kah??

hi all,
ouh sudah kul 5..mane kah Mr S ini tidak pulang2..aku mau ke klinik...pregnant kah?ouh bukan, br lepas turunkan bendera...demam lorr...adoi..sgt xsuke...smlm blk dr keja mata sudah saket..berair2 bagai..nanges ka?bukan..cm nk saket mata..adoi...sudah riso..blk beli eye mo..smpi stgh botol aku keja kan...hahahaha..alkisah hanya saket mata kan..pe kejadah jd demam laks..ntah..aku pun xpaham..
pg td bgn pg rs len macam jer kat mata yg saket..ouh, sudah penuh tahi mata okeh!!saket kah mata ku??smpi skrg tiada jawapan...tp yg pasti pg td saket tekak...ouh, amat benci saket tekak...bukan saket tekak jer..sume saket lorr..mau jd sihat walafiat je selalu kaedahnya..ok, berbalik cite saket tekak kan..igt saket biasa2 jer..so, aku pun mandi n nk siap2 pegi keja..harus lar semangat sebb bos xde kan..kantoi laks..rs len mcm..pas abes mkn bfast, mata meleleh lg air nya...adoi...jgn lar...aku ngak mau saket mata...
kesimpulan nyer, aku mc je lar..senang...xde lar aku bg virus kat sape2 kan...tp saket mata nyer kurang jer..demam laks dtg menjengah..adoi..pas Mr S g keja aku smbg tido, mase tuh xde rs lemah2 bdn lg..bgn je tido..uwaa....saketnye bdn aku...cm nk tercabot sendi2 nih...saket wo...pernah demam kan??cam tuh lar rs...adoii...nasi yg Mr S beli td pun lum jamah lg..sudah tiada selera mau mkn...tp lapo..xpe lar..leh kurus ckit xmkn..kurus kah??
doakn aku hanya demam biasa saja ok...jauhi lar aku dr H1N1...adoi..kena duk umah jer lar nih...dh lar weken nih mau berKonvoi...sekian berita terkini...mau siap2 nk g klinik...xlarat sudah..igt telan panadol dh ok...daa~

No comments:

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails