Monday, January 12, 2009

gelapkan kulit???

ha ha ha...tgk tajuk pun pelik...xde maknenyerr aku nk gelapkan kulit kan tepi pantai tuh...dah tuh kat mane???kat stadium tepi padang....ha ha ha...kilat kulit aku noksss....adehhh...
sabtu 10Jan'09, aku ngan sis2 aku*leenz n puding* g stadium kajang tuk memeriahkan majlis ProCC Cup '08..cm biasa larrr, iols nih urusetia tetap...dtg jerr, walaupun xbuat pape...hu hu hu...we all, iols kan otai...ha ha ha...*giler kentang nyerr statement*
b4 g stadium tuh, iols g Pajam*area Nilai*....buat perr??g tgk umah puding.....giler kentang cantikk...*kalong leenz, upload larr pic*tp tgk showroom jer...umah die xsiap lagikk..he he he...tp mmg cantikk...smpi kalong teruja gilersss...hu hu hu....adehh, thn bile larr aku dpt beli umah nih?????
so, aku selitkan pic kat stadium tuh...ade sekeping jer pun...
nih lak pic pki talipinggang...bukan xpenah pki talipinggang ok!!!tp nih aku berada di tmpt duk blakang....so, uols sume klu duk blakang pun kena pki talipinggang ok!!!!harap maklum!!!!

No comments:

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails