Monday, November 17, 2008

sabtu yg HEPI *wink*

pg2 dh dpt msg dr aza "ana, lis jom g cari tudung kat jalan tar"...adehh br nak bantai tido smpi matahari tegak, ahaks...then msg lis, ok jerr...actually aku kena g kenduri kawen 1 of my fren kat tanjung karang, tp B aku ade keja..so, aku pun g larr berfoye2 ngan dorg nih...kul 11 lebih kuar umah, pick up aza...then b'mula larr episod mencari tudung dr 1 kedai ke 1 kedai...actually mek aza nih nk cari tudung tuk hari pertunangan die*skemanye ayat aku*...last but not least, jumpe gaks...agak murah, bape erk?rm25 kott...tp worth it...mmg glam noks...ape pun, hope aza hepi larr ngan pilihan die....aku n lis pun ape lagi, sambar gak larr selai 2 tudung... *harus*...muahahahaha...ape pun, mmg penat gaks larr, coz dh lama xjelajah jln tar tuh on pasar mlm day...dpt gak lepas gian nak beli kopok lekor ngan popia goreng sambal..*mabeles*....
then, ktorg pun b'gerak larr ke destinasi seterusnyer...ape lagi mkn time..dr pg xmkn siot...blupp3x perut akuh...so, aza kate jomm mkn pizza nak??aku ngan lis ape lagi, *JOMMM* nyum2...thanks aza, coz bg perut ktorg kenyang tahap gaban...walaupun xabes, leh bungkuskn...ikut aku nak mkn spagetti jer...nak tau mek tuh order per???
muke lis yg ngah lapo....*jgn marah erk*
pas mkn, ktorg pn ape lagi, balik larr...penat kan sehari suntuk jalan...pas anto aza blk, lis ajak g pasar mlm..aku jomm aje...lagipun nk beli mknn tuk B...tp die pun g berfoye2 gaks ngan abg die...jalan punye jalan, abes gak larr pasar mlm tuh aku jelajah...*hahahaha*...smpi jerr umah dh nak kul8...hu hu hu...sian B aku tggu aku kat umah...pas jerr mkn, tetiba enset aku bunyi tanda ade msg masuk*skema gaks*..."yang, ko dh kat umah kerr?aku nak serang umah ko...ko g wangikan meow2 ko tau"cm tuh larr kot bunyi ayat die...sape lgi, penchinta kucen tuh lar, *amiey*...abess larr busyuk ngan masyam aku... *hahahaha* kelamkabut gaks larr ktorg mengemas umah yg dh nak seminggu cam tongkang pecah...*serius sepah gilerr*...elok jerr siap kemas, tetiba amiey msg, ckp dh smpi..uik??terbang kerr?dh spt yg aku mention td, mmg xlepas larr anak2 kucen aku dr tgn amiey...xpe amiey, aku relakn...ahaks...
ops, t'lupe nk cite..mase jln2 kat pasar mlm Jln Tar, aku teruja sgt ngan menatang nih...cam lego, tp bukan lego...cm puzzle, tp bukan puzzle...aku pun xtau nak ckp menatang ape...mlm tuh ktorg b'4 jd engineer xbertauliah melakukan keja yg ntah ape2 kat menatang tuh smbil menonton cerekarama...mule2 buat playground...tetiba laks wanzul nak wat keta...jd gaks lar walaupun keta tuh cam xsempurna...muahahahahaha...ape pn gd job bro...ahaks...
abes jerr cerekarama, ktorg decide nk g uptown *almaklum larr tgh bulan* ..cuci mata jerr arr...tp ktorg g mkn steamboat tepi jalan...nyum2x...pas mkn, ktorg pun blk...hahahahaha...mm tul sengal ktorg nih...ape pun, best gak mlm tuh...sonok sgt dgn hadir nyerr wanzul n amiey kat umah ktorg...hahahahahaha...blk jerr, zZzzzZZzzZzzz.....nite~

4 comments:

Anonymous said...

hahaha..2 nnt elok aku bli menatang puzzle 2...simpan kt umah..pas kawen nnt bg wanzul..bia die main bnde 2 je..xdela merayap tah kemana2 tanpa haluan..hahahaha....

Farhana Baharin said...

ahaks...tau xpe...xpun aku beli 1 set...ko beli 2set..so, sume ade 4set...mau jadi lori kontena laks....hahahahahhaaha.....

Anonymous said...

2la psl..aku tkt die betul2 buat robot @ helicopter..hahahha...gile sey main bnde 2...leh jd kemaruk...hahahaha...

Farhana Baharin said...

itu lerr pasai...kemaruk sgt...tuh korg dtg kul 10 lebih...klu korg dtg dr kul 6ptg mau die g beli 2 3 set lagik....hahahahaha

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails