Tuesday, November 4, 2008

KLIA again~good bye Bamie...

KLIA??buat perr??dlm mase terdekat nih, dh masuk 2 kali aku g KLIA..aku ke yg nak terbang nih...ha ha ha...xde larr...thiz time, anto abg aku laks...die nk blk arab...maybe for 6month...tgk jerr lar bile die nak blk lagikk..tau2 kang muncul jerr depan pintu umah mak aku...ha ha ha....
cam biasa, anak2 buah aku...bersuke ria, walhal dady dorg dh nak flight..budak2 kan, pe yg dorg tau selain men, nyanyi, gelak...kan best jd budak2...kali nih sj gaks aku 4lo mak abah aku g klia...coz, aku xmo anak buah aku xspecially IRIS, nangis pggl dady die..atleast bile we all aku xde larr die sedey mendayu2.....smlm aku yg dukung die, 'bye dady...bye dady...'ade nada cedey ca nak nangis, then adik aku wat lawak kat die trus die gelak...lupe larr kejap pasal dady die tuh....really sad, even aku pun rs sedey bile abg aku nak fly blk sane....xpe la, cari rejeki tuk family..
blk dr klia, dak2 nih sume tido...bile bgn jerr dak Iris tuh trus pggl dady die....hu hu hu...ktorg pun sedapkan cite, 'td kan kt anta dady...dady work!!'...die pun angguk smbl ckp'dady work' then die gelak....cam tuh larr lumrah kanak2 yg riang....sekejap jerr die cari....
best kan klu hati kite nih cam kanak2....atleast, kt xterase terseksa bile dtgnye rindu.....tepuk dada tanye selera......hu hu hu...

1 comment:

Izzah Fahme said...

Syukur alhamdulillah.. skrg kami skluarga x bpisah lgi.. dh dok sama! Nikmat terindah dpt berada d sini, dekat dgn Msjidil Haram..

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails