Tuesday, November 4, 2008

akt sabtu n ahad aku y buhsan

well, mesti korg nk tau aku wat per sabtu ahad lepas...actually aku nak pecah rekod..tp xleh gaks...nak tau rekod per?rekod xkuar umah....he he he...at last kuar gak umah ahad mlm tuh...
sabtu 1nov08
bgn jerr pg, tp xberape pg larr...dh nak tghari gaks larr...bdn aku rs cam nak demam..actually, pg tuh we all plan nak g bermandi manda ngn aman kat sg. congkak...tp pala aku berdenyut2 laks...xdpt nk tunaikan hajat nak mandi manda..ha ha ha.....then, aku smbg tido blk...ptg tuh hubby aku kuar wat keja jap...aku duk umah layan masyam n busyuk....pehtu masak larr ckit....lapo..hu hu hu...mlm ktorg layan cerekarama laks....*CINTA dlm HATI* kot...aku pun lupe....muahahahahahaha....then ktorg layan cite ape lagi ntah, tau2 dh kul 2 lebih....uik?cepatnyerr masa berlalu...at last, ktorg sebulat sore mengambil keputusan tuk tido...then, smbg tido blk......zzzZZZzzZZzzzzz....
ahad 2nov08
bgn jerr pg, jenguk masyam n busyuk...lapo erk???cian nyerr....bg susu...baru senyap....pg tuh ktorg bekfast nuget...nyum2...lapo lagik larr..last2 hubby aku gak kena kuar g beli mknn....lapo tahap naga...muahahahahaha....mlm tuh igt nak iron bj then leh larr tido awal...almaklum larr sok keja...kul 8 lebih abah call...'bamie blk sok!!, ko nak 4lo g klia x?'..hu hu hu...lorrr, tetiba laks nak blk...he he he...actually, abg aku keja kat arab saudi...so, raya ri tuh die blk KL...nih nak blk arab blk....tuh yg kuar gaks umah tuh...mlm tuh gak ktorg g umah abg aku kat melati...jumpe die sat...men2 ngan imran...*suke sgt die*....then kul 11 blk....tido.....
meh kite layan seleksi pic2 dak imran nih...*sentiasa senyum*...

No comments:

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails