Friday, November 28, 2008

G Kenduri lagi~

ari ahad ri tuh aku n Yang g umah ayahbonda k ina...adik die kawen...walaupun ktorg smpi lmbt, tp mknn still ade...yg pasti, aku xleh lupe sambal belacan maklong k ina...gilerss noks!!!kecurr air liur aku klu terigt...cukup rs & perisanyerr...nape ade smbl belacan kat kenduri kawen??jgn ckp smbl belacan jer, ikan masin pun ade...tuh yg syok tuh...he he he....selera larr aku mkn tghari tuh....

after mkn2, ktorg pun lepak kat dlm umah smbl tgk pengantin amik2 gambo ngan family....Yang pun xlepas peluang tuk amik gambo gaks....then ktorg pun borak2 cm org lama dh xjumpe...last2 badek pun join larr ktorg borak2....dr cite smbl belcan smpi larr cite pasal tucen....

badek + k ina pun ade tucen....nama die comel...mmg comel coz pemalu n penakut...sonok bile cite pasal tucen ngan org yg suke tucen nih...he he he....aku pun br jerr bela tucen..b4 nih mane ade bela tucen selain waktu aku kecik2 dulu...mak xbg..die kate cian tucen tuh kena kurung...he he he....tp betul gaks kate mak, cm mendera laks tucen tuh...tp ktorg xde larr dera, bile blk keja br aku kuarkan...tuh yg suke sgt tucen2 ktorg tuh...

wif my sis in law~k ina

nih larr pengantin yg memalu tuh..ahaks...

No comments:

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails