Tuesday, October 28, 2008

wedding vs open house

ahad lepas g kenduri kawen...sape lar kawen musim2 opn hse nih?he he he....Ayus, jiran aku....so, ktorg pun g larr...mak abah pun ade kat sane....majlis nyer berjalan die Majlis Wilayah...ok lar...ktorg pun mkn larr...kenyang2....nih ade pic ckit gambo pengantin ngan anak buah aku...yg comel n sepesen muke daddy die..hu hu hu.....gambo kek pun mesti ade....*harus*
pas tuh ktorg berfoya2 laks kat open hse...nest target, umah des kat gombak...tp aku xmkn sgt, coz dh kenyang bgt mkn kat kenduri...aku mkn kek besday anak buah des jer...nyummy....tp gambo kek xde lar...sebab kek dah dipotong2...hu hu hu.....ni lak gambo ex-dat....
pas setel jerr mkn2 umah des, dorg serbu umah aku laks...kelamkelibut aku blk n cari mknn tuk dorg....he he he...last2 dpt lar mee goreng yg telah dipuji oleh awin..a'ah awin, aku masak..huhu..

No comments:

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails