Friday, October 24, 2008

wedding reception coming again

yu huu...smlm xdpt nak update blog, mc daa...sakit blakang yg amat sgt...uwaaa...nak bgn pun xleh...sob' sob' sob'...atlast bgn gak coz nak g toilet...hu hu hu....pas selesai kan ape yg patut, trus bfast..thanks yang sebb belikan bfast aka lunch tuh...byk giles nasi, leh tahan smpi mkn mlm kott....
pas makan, kemas2 umah ckit n ala kadar....basuh bj, sidai bj, lipat bj n seterusnyerr...smpi bj duk dlm almari...penat2, mc yg xcam mc....kena keja gaks duk umah...tp nak wat cam no, dah mmg keja den pun...klu x, mmg xde mase langsung nak wat....weekend jer laki bini cam belangkas xduk umah....open hse lar, wedding larr.....
berbalik pd topik hangat kat atas nun, wedding coming again....settle jer raya sakan, nih masuk musim mengawan blk...ha ha ha.....smlm time lepak2 depan tv, afad(x-kepong) call, cakap nak bg wedding invitation card..congrats afad, kawen gak ko nih....penat kumpul duit kan??...berbaloi akhirnyerr.....pas tuh, pudin(x-kepong gaks) laks call, ajak open hse umah die on 27th nih...insyaAllah yerr pudin.....pudin kate, atin pun dah kawen...meor(nih dah lupe kawan kott) pun sama...pape pun, congrats kat u all....semoga dpt menjadi ketua keluarga yg baik....
last but not least, congrats kat pudin gaks..(eh, bukan die dah kawen last year kerr?)sbb wife die dah pregnant 4month....nih yg bertambah jeles aku nih.....xpe la, dah rezeki memasing..aku redha kehendak-Nya......mane tau sok2 rezeki aku smpi trus dpt kembar..he he he.....
tunggu larr pic2 reception dorg nih....adios....
layan..................

5 comments:

amelia_wanzul said...

wah..kl dpt kembar..mmg seronot! hehehe..aku doakn korg nye ezki akn dtg gak..hehehe...2la...aku ni tgk mmbr sume dh kawen n nk kawen..jeles tul! n de 1 of my gf dh pregnant...bl la turn aku..wakakakakakak....*brangan*

f A r H a N a said...

xpe beb...ade rezeki tuh..insyaAllah....aku pun malas nak pkir...kengkadang klu aku pkir, aku leh jd sengal....leh larr stress smpi sakit perut yg amat sgt....hu hu hu....

amelia_wanzul said...

xpe....jom kite bpegang pd akdir tuhan..insyaAllah akn dtg rezki tuk kite...amin! eh...sebut name amin lak...wakakka...

f A r H a N a said...

tuh larr...berpegang pd takdir Tuhan larr nih...klu x mau nyerr terjun dlm swimming pool..ha ha ha...ape pun, sume dah tertulih....=)

amelia_wanzul said...

babe...terjun swimming pol la syiok! lm giloss aku x g swim..adeh...ttbe tringin nk g swim...dlu keje itm..leh la g swim sesuka ati...de pool...skng ni cam sewel jek xtau nk swim ktne...hahaha...

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails