Thursday, October 15, 2009

tukar lg..

salam sume,
chat ka?aku sihat sj..cume Mr S demam uols..cian die..maseh lum ade berita baek yg 1 itew..ops, sory sgt coz lama xupdate ttg hidupku..(cm rmi je bc blog aku nih)bukn pe, bz smpi xde masa tluang tuk aku updatekn ttg aku..almaklum lar, hari raya kan..open hse sane cni..aku jugak sempat jugak bt mkn2 tuh kengkawan..tp bukan open hse pun..cume sempat jemput rkn terdekat jer..
ouh, topic itew...pasan x layout blog aku dh tukau..tukau kaler jer..aku kan tgn gatal..hu hu hu..konon2 tukau kaler putih tuh suci murni gitew..ahaks..xtau la smpi bile mau tahan pki kaler putih nih...mungkin smpi aku dh siapkan layout blog aku kot..ahaks..tp xtau lar bile..he he he
nti klu ade mase lg aku rajinkan diri keh upload pic2 ms makan2 time kt umah aku ri tuh..ouh, last weken aku n Mr S ke Melaka lagi...nti aku akan update later...
xlupe gaks, abg aku yg sulong sudah terbang blk ke Saudi...kembali bekerja setelah coti lama di Mesia..moga2 anak2 buah aku tuh kuat semangat...mlm sblm abg aku berangkat, ktorg sempat berkumpul di rumah Bonda aku...ade sesi bergambo2..nti aku uplaod gak lar..he he he..
ok, mau kemas2 rumah..basuh bj..n tido..sok aku coti..jgn jeles keh..coti sempena Deepavali..Happy Deepavali uols...jom mkn maruku...;-)
smpi jumpe lg..nite..

No comments:

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails