Sunday, June 14, 2009

Melaka

hi ols,
okeh aku nk update cite kat Melaka laks..nape jauh2 uols?actually mau celebrate birthday Mr S..lgpun Mr S nih bz man okeh!!susah giler mau cuti..nih pun aku dh majuk2 mau pegi jugak..(acah jerr)tp aku paksa sebenarnya..cian tgk die asyik keja jer..xde cuti2 selain cuti ari Ahad sajork!!kejam kan majikan die itew!!
aku g 2 hari jer..mau release tension sajor!!jd lar dr xde..ekekeke..ahad g, pas reception Aient kar kepong blk isnin..so, aku letak pic2 iols disane..layan...;p
birthday boy
@ Pengkalan Balak
@tepi sg Melaka~2.30am
@tepi laut(backgroudkn Pulau Besar)
notakaki : blk dr Melaka, Mr S demam truk okeh!!kecian die..aku pun xtido jaga die..now, sudah chat.. :)

2 comments:

AmyMizzunderstood said...

ni aku musykil..sapa tangkap gambo nih!!

f A r H a N a said...

he he he...lorr...harus lar ade cara gitew!!nti aku ajar ko!!kena pki dslr lar br cun... :)

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails