Thursday, May 21, 2009

Tagged by Miss Amy

Untuk menjawab tag ini anda perlu : Copy badge "2009 Cute's 3logPger Award" untuk diletakkan di blog anda.
1) Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
Miss Amy @ nama sebenarnyer Amy Atiqah @ tunang kpd hincik Atim.. sorg yg poyo..ops!!silap2...sorg yg happy go lucky, cute, creative, smart girl and preparing her wedding. n aku rs die sama ngan aku. almost like me...ko nk tau pe x amy??pm me..;p
2) Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilh penerima award seterusnya (anda di-tag)
  1. aku adalah isteri kpd Mr S
  2. aku suke tido..agagagagagga...(fakta nih!!)
  3. aku gak suke travel (under budget okeh!!)
  4. aku xsuke org yg poyo2 ngan muke seposen n bermuke2...klu cantek xpe lar...hishh
  5. aku suke bangat shopin!!!
  6. aku plg suke g IKEA..tp xbeli brg sgt..leh??(fakta:sanggup jln berjam2 tuk cuci mata dlm IKEA, kuar2 beli lilin sajor...ko ado?)
  7. aku suke masak!!tp mls nk masak..cam ne tuh...cian Mr S aku!!
  8. aku ngah planning tuk market kan bisnes aku...bisnes per??tunggu...
  9. aku sgt obses ngan Tupperware Brands...smpi sanggup beli, tp xgune pun..duk dlm kotak..
  10. aku sgt suke men FB mase opis hour..ops!!!...kantoi...;p(tp keja jln okeh!!)
3) anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya.
  1. Kak Ilot (sy tau akak mls, tp nk tag jugak)
  2. Jiha
  3. Amy-Wanzul (aku tau ko bz nk kawen, ko leh jawab pas kawen..agagagga)
  4. Areen
  5. Fadzly
  6. Ain Shahida
  7. Qamarul
(klu korg xmo jwb aku paham..bz..agaggaga..tp klu rajin wat lar..)

No comments:

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails