Thursday, May 28, 2009

Biarkan lar Faiz pergi....

salam sume..ri nih sgt feel sedey coz 1 of PUO fren, Kak Ayu sedang menghadapi dugaan dr Yg Maha Esa..anak K Ayu, Faiz sedang bertarung nyawa melawan penyakit nyer..
16 Feb 2009 - Faiz Lahir ke dunia ini di Penang...Doktor mengesan jantung Faiz kecik & sukar berfungsi..Faiz trus dibawa ke IJN tuk rawatan lanjut selama hampir 3minggu di IJN...
27 May 2009 - Telah berada di IJN selama 12hari dn menjalani 3pembedahan...hanya dpt melihat Faiz yg xsedarkan diri atas katil saja dan hanya dpt mengusap blakang Faiz..Faiz hanya bergantung pd alat bantuan pernafasan...;(
28 May 2009 - Doktor telah sahkan Faiz dh tiada harapan lg..Doktor serahkan pd Yang Maha Kuasa..doakan yg terbaek tuk Faiz..
Faiz selepas menjalani 3pembedahan
Kak Ayu, semoga akak & suami tabah menghadapi dugaan ini...doakan yg terbaik tuk Faiz..kiranya melepaskan Faiz pergi tidak lagi menyeksa Faiz, biarkan lar anakandamu pergi..
Mari sesama kite sedekah Al-Fatihah & Surah Yassin...

4 comments:

~Myra~ said...

siannyer baby tu...semoga kawan ko tu no...tabah menghadapi dugaan dari -NYA...

AmyMizzunderstood said...

sedihnya...aku bukan leh tgk benda2 nih!

monstorious wife said...

sedihnya baca.. sedangkan 2 bulan pregnant gugur pon dah sedih gila.. inikan pulak baby yang dah lahir.. kesian tengok wayar berselirat kat badan dia..

f A r H a N a said...

myra : mmg pun..sgt tabah..smlm aku g tgk baby tuh mase mandi n kapan..mak die tabah sgt..aku pun dh leleh2 air mata..;(

Amy : ko xyah lar tgk...he he he..bukan kehendak kite..

ilot : tuh lar kak..kt nih yg lum peknen pun tgk dh nanges2...sedey sgt..akhirnya, mak die lepaskan jugak..

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails