Sunday, April 26, 2009

Congrats my dear..

congrats to both fren..Amy n Wanzul kerna kad kawen telah berjaya di print n diedar2kan...ahaks..naseb ade Mr S tolong2 kan...smpi xmkn Mr S akak korg kerjakan...sian die..naseb akak xde..klu x mau akak ketuk pala ngan kotak rokok kang..ha ha ha
neway Amy ngan Wanzul, Aku n Mr S ucapkan Selamat pengantin Baru..xsabar okeh nk capture mometto wedding korg!!sgt teruja...Congrats!!!
p/s : Amy, rs debar2 x?ahaks..akak dh lepas okeh!!gd luck!!lebiu..

3 comments:

Amy-Wan said...

haiyoh! lom sempat bdebar!!! runsing macam2 hal nih..hohoho~~ tapi lega..sebab proses edar kad sudah mule berjalan..yeah!!!

Amy-Wan said...

eh...malam tu kami dah pastikan Mr S u makan tau sebelum kami balik! makan nasi gittew..tapau balik umah..makan depan tv sambil tengok konsert AF..hahah..so jgn risau...dia makan! =)) *tapi siang tu dia makan ke x..iols x sure..sebab iols datang umah uols pn dah kol 3 gittew...hiks..

*hampun sebab ketuk pale laki uols ngan kotak rokok* =))

f A r H a N a said...

die xmkn okeh!!sian die ngadu kat i pala penin2 sebb mkn lmbt!!hu hu hu...xpe, janji keja setel...he he he

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails