Friday, November 7, 2008

dating time

haa...nih nk story ckit...nak tau x aku tgk cite perr? *Quantum Of Solace*, James Bond larr...ape lagik...dr pemerhatian aku dlm menonton cite nih, aku leh bg 4*/5*...besh2...lagik besh dr Harry Porter...hu hu hu..nih wanzul mesti marah ngan statement aku tuh..ahaks....4 ur info, aku dh lama giless xdating ber'2' wif my hubby nih...aku rase since ktorg kawen larr kot...selalu tuh ade je yg 4lo...konon2 buring larr nak dating b'2', tuh yg ajak mmbr tuh...ahaks...tp aku agak epy larr mlm tuh...nama pun dating, sape xsuke noks...
so, b4 tgk muvie tuh ktorg g dinner dulu...dinner ringan2 jerr, tp aku jer lar mkn ringan2...tp hubby aku, adehhh....aku naik kenyang tgk mknn die...he he he....nak tau die mkn perr?nih lar die, McChicken Medium Set Ngan Kyros Kebab......see, jgn igt org kurus xmkn byk....ha ha ha....aku just mkn Bubur Mc'D.....xlalu nak mkn coz sakit perut yg amat sgt.....
Then, ktorg g larr sesi melawat Taman KLCC..ahaks...actually, hubby aku g smoking kat luar jap....so, tuh yg amik gambo die nih...aku dh nek muakk tgk KLCC nih....almaklum larr keja kat KLCC nih...klu leh nak g dating pun xnak g cni....tp hubby aku suke sgt larr nak dating kat cni.....xpe lar, nak wat lagu manerr, ikut je larr...janji kuar dating...ahaks...
after amik udara yg xberape nk segar tuk aku tuh, ktorg pun g larr ke TGV tuh....tp agak xpuas hati larr coz dpt seat depan n tepi...nak wat cam no, free....terima jerr larr yg ado....sape2 yg mmg 4lo James Bond since 1st muvie dulu2, better tgk gaks larr this muvie....mmg besh....sakit jantung mak noks, terkejut2..ha ha ha...pape pun, sesape y nak g tgk, better go 1st n let me know, wat i'm telling u r true....so, selamat menonton.....

No comments:

Adik Baby ^_^

Adik Baby ^_^
Ya Allah,
peliharalah anakku selama ia berada di dalam kandunganku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepada-Mu dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah,
zahirkanlah dia ke dunia dengan mudah dan selamat .

Ya Allah,
anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna , berakal dan bijaksana , alim dan beramal .

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya dalam ketaatan , sihatkanlah tubuh badannya ,dan indahkanlah akhlaknya , fasihkanlah lidahnya , perelokkanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhamad s.a.w. dan segala puji bagi Allah Tuhan Semesta Alam.

Amin.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails